pandorausaing

pandorausaing

pandorausaing
pandorausaing

pandorausaing

pandorausaing

دانلود چگونه معلمین آموزشگاه را به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در امر تدریس ترغیب نمایم


دانلود چگونه معلمین آموزشگاه را به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در امر تدریس ترغیب نمایم

دانلودچگونه معلمین آموزشگاه را به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در امر تدریس ترغیب نمایم

دانلود دانلود چگونه معلمین آموزشگاه را به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در امر تدریس ترغیب نمایم

دانلود چگونه معلمین
 آموزشگاه را به استفاده
 از کامپیوتر و اینترنت در امر تدریس
 ترغیب نمایم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 41 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

چکیده

یکی از استفاده های فناوری اطلاعات  که امروزه به صورت یک امر فراگیر تبدیل شده است استفاده از کامپیوتر و اینترنت می باشد، اما متاسفانه طبق ارقام ارائه شده توسط سایت های آماری مربوط به کاربران ایرانی، اکثریت افراد فقط از سرگرمی های این تکنولوژی عظیم استفاده می کنند. این در حالیست که در بسیاری از کشورهای پیشرفته به دلیل جا افتادن مفهوم و دلیل استفاده از اینترنت و حتی استفاده اجباری از اینترنت برای کارهای روزمره برای عموم ،اینترنت به یک ابزار کمکی قدرتمند تبدیل شده است .

اینجانب ......مدیر ..... تصمیم گرفتم در سال تحصیلی جدید معلمان آموزشگاه را به استفاده صحیح و همه جانبه از کامپیوتر و اینترنت علاقه مند سازم و آنان  را به سمتی سوق دهم که بتوانند از اینترنت در جهت پیشرفت تحصیلی و بالا بردن معلومات عمومی و شکوفایی فکری خود و دانش آموزانشان استفاده کنند،آنها را با سایت های مختلف و کاربردهای فراوان اینترنت آشنا ساختم و به آنها یاد دادم چگونه می توانند با پرداخت هزینه اندک و صرفه جویی در وقت هر آنچه برای آنها مفید است بدست آورند؟چگونه از اینترنت برای انجام تحقیقات خود ، بدست آوردن نمونه سوالات امتحانی ،  نمونه سوالات کنکور ، نرم افزارهای آموزشی جذاب و رایگان استفاده کنند؟ چه سایت های معتبر هستند؟ چگونه می توان امنیت کامپیوتر خود را هنگام استفاده از اینترنت تضمین کرد؟و چرا باید تا حد ممکن  از موارد منفی استفاده از اینترنت دوری نمایند؟ شرایطی فراهم کردم تا خودشان نتیجه استفاده نادرستی را که دیگران انجام داده اند ببینند و تصمیم بگیرندو...

 ارائه این اطلاعات که در زنگ های تفریح و بعضی اوقات در زنگ های فوق برنامه انجام می شد ، برای معلمان  بسیار جالب بود و هر جلسه مطالب را با اشتیاق زیاد پی گیری می نمودند ،و از نتیجه کار راضی بودند واز آن در کلاسهای خود استفاده نمودند،چون معتقد بودند این کارهم از نظر آموزشی و هم پرورشی برای دانش آموزان مفید است.

مقدمه

    عصر کنونی را به دلیل افزایش اطلاعات علمی و فناوری های نوین که همه ارکان اجتماعی و زندگی روزمره را دگرگون کرده است، عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده اند. انقلاب اطلاعاتی، پیشرفت روزافزون علم و موضوع جهانی شدن، عواملی هستند که ضرورت پرداختن به موضوع مهم «نوآوری برای ایجاد تحول در آموزش» را دوچندان می کنند. معلم به سبب سروکار داشتن با امر آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم باید به طور مستمر، همگام و هماهنگ با تحولات کشور، روش ها و راهبردهای آموزشی و تربیتی خود را تغییر دهد.

با این که به طور کلی پایه و اساس تحولات تعلیم و تربیت در جهان، از علم و فناوری نشأت می گیرد، ولی در عمل ثابت شده است که اغلب تحولات بزرگ در آموزش و پرورش، ریشه در تجربیات و تلاش علمی و عملی معلمان هوشمند و آینده نگر داشته اند. امروزه معلمان توانسته اند با به کارگیری علم و فناوری های جدید اطلاعاتی، روش هایی نو خلق کنند و کلاس درس را از محدوده چهاردیواری خارج کنند و با سایر مراکز علمی و آموزشی جهان مرتبط سازند. یکی از این دگرگونی های شگفت آور در کلاس درس این است که، امروزه کلاس های درس در فضایی قرار گرفته اند که هر آن می توانند با هر نقطه ای از جهان ارتباط برقرار کنند. از این رو، دیگر نمی توان از روش های معمول آموزش انتظار معجزه داشت و به آن ها پای بند بود. با توجه به تحولات عظیمی که هر لحظه در کشور رخ می دهند، آموزش و پرورش، به ویژه معلمان، باید هماهنگ و همسو با تحولات کشور گام بردارند و در این میان، روش ها و رویکردها و نگرش های آموزشی خود را متناسب با تحولات کشور و پیشرفت های جهانی تعلیم و تربیت نوسازی کنند. در حقیقت معلمان به جای تقلید و تبعیت از برنامه ها و الگوهای آموزشی بیگانگان، باید تلاش کنند جهش خلاقانه ای در نهاد آموزش و پرورش به وجود آورند.

    در سال های اخیر، برخی از کشورهای مسلمان در حال توسعه، با استفاده از نوآوری های آموزشی نظیر تلفیق رشته های درسی بهره گیری از علم و فناوری، توسعه پژوهش در آموزش، ایجاد مدارس هوشمند و مجازی، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدرسه ها و ...... توانسته اند، بسیاری از موانع را بردارند و از آموزش و پرورشی پیشرفته برخوردار شوند. نتیجه تجربیات این کشورها نشان می دهد که در امر آموزش، تغییر نگرش معلمان، بسیار مؤثرتر از توسعه ابزارهای جدید آموزشی است. به دیگر سخن، تحول در آموزش و پرورش باید از معلم و کلاس درس شروع شود.

دانلود دانلود چگونه معلمین آموزشگاه را به استفاده از کامپیوتر و اینترنت در امر تدریس ترغیب نمایم

اقدام پژوهی چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم


اقدام پژوهی چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم

اقدام پژوهی چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم

دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم

اقدام پژوهی
 چگونه می توانم 
به دانش آموزان 
در انتخاب رشته 
تحصیلی 
کمک نمایم
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29

فهرست مطالب

چکیده :. 3

مقدمه:. 5

بیان مسئله:. 7

تعریف و توصیف مفاهیم و واژگان:. 9

پیشینه علمی تحقیق. 10

فرم انتخاب رشته در هدایت تحصیلی  یکی از دانش آموزان :. 13

جمع آوری اطلاعات (شواهد 1). 14

استفاده از روش مشاهده مستقیم. 15

عوامل موثر در انتخاب رشته. 15

بعداز بیان نظرات و بررسی آنان ، پژوهنده نظرات فوق را بدین گونه دسته بندی نمود .. 16

ب) شاخص‌های کیفی وضع موجود. 16

مصاحبه با هنرجو مصطفی عدالتی  رشته تربیت بدنی:. 17

تجزیه و تحلیل (شواهد 2). 18

ž    عوامل بیرونی. 18

ž  عوامل درونی. 19

عوامل مزاحم درانتخاب رشته مناسب ودرست:. 20

امکانات و تجهیزات آموزشی مدارس. 21

اعتبار بخشی :. 22

الگوی تفسیر -روش شش پرسش:. 23

نمودار تفصیلی شش پرسش:. 23

راه حلهای پیشنهادی:. 25

منابع:. 26

 

 

  چکیده :

      هدف این پژوهش چگونگی کمک به دانش آموزان جهت انتخاب رشته درست و تعیین عوامل موثر بر رضایت دانش‏آموزان‏ شاخه نظری دوره متوسطه در انتخاب رشته تحصیلی بوده است. جامعه پژوهشی شامل دانش‏آموزان‏ پسر سال اول دوره‏ی متوسطه هنرستان دارالفنون است که در سال تحصیلی 93-92 مشغول به تحصیل بودند. با روش نمونه‏گیری تصادفی خوشه‏ای تعداد 60 نفراز آنان به عنوان نمونه انتخاب گردیدند که در پرسشنامه ما مشارکت کردند. به منظور گردآوری داده‏ها‏ از یک پرسشنامه چهار گزینه ای شامل ده سوال، به همراه مصاحبه استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده‏ها‏ با استفاده از روش‏های آمار توصیفی شامل فراوانی و درصد ویژگی‏هاو عوامل موثر در انتخاب رشته را بخوبی برای ما نشان میدهد.همچنین نتایج بیانگر وجود ارتباط بین اولویت شغلی آینده و رضایت از انتخاب رشته بوده است. در این پژوهش عوامل موثر بر انتخاب رشته به ترتیب، علاقه شخصی واستعداد، بازار کار و توصیه مشاور و اولیاء بوده.

     انتخاب رشته تحصیلی در پایان مقطع تحصیلی اول دبیرستان یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان و والدین آن ها می باشد زیرا انتخاب درست رشته تحصیلی یکی از دلایل موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان در آینده می باشد. 

دانش آموزان برای انتخاب رشته باید کاملا آزاد باشند و خودشان شخصابراساس استعداد و علاقه درونی خودشان تصمیم بگیرند و طوری نباشد که دانش آموزی فقط برای رضایت والدین و یا اطرافیانشان رشته خود را انتخاب کند. 

دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم

دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود


دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری رامدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

دانلود دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

اقدام پژوهی
چگونه
 بازیهای کامپیوتری
 رامدیریت وکنترل کنم
 تا موجب 
پیشرفت تحصیلی
 دانش آموزم شود
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 22 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

فهرست مطالب

چکیده. 4

تشکر و قدردانی. 4

مقدمه. 5

توصیف وضعیت موجود. 5

توصیف مدرسه :. 5

بیان مسئله. 6

تعریف واژگان : 6

بازی های رایانه ای  :. 6

افت تحصیلی  :. 6

گردآوری اطلاعات (شواهد (1). 7

یافته های علمی: 7

مقدمه :. 7

تعریف افت تحصیلی :. 7

علتهای افت تحصیلی :. 8

بعضی از نظریه پردازان عوامل افت تحصیلی را به صورت زیر بیان می دارند .. 8

روشهای گرد آوری اطلاعات. 10

مشاهده:. 10

مصاحبه :. 10

پرسشنامه :. 11

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. 11

یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها :. 12

سئوالات پرسشنامه :. 12

خلاصه و نتیجه گیری  (گردآوری شواهد 2 ). 13

محدودیتهای تحقیق :. 14

پیشنهادات :. 15

منابع:. 16

چکیده

با توجه به رشد روز افزون وسایل الکترونیکی وارتباطی وبرنامه های متنوع وسرگرمیهای جذاب ودرهمه زمینه ها چه ازنظر علمی فرهنگی اقتصادی وصنعتی وکاربرد های گوناگون بخصوص بازیهای خیلی جذاب سرم کننده واز طرفی سرگرمی اینترنتی خود مزید بر علت که باعث افت تحصیلی ویا ممکن است باعث رشد گردد پس بنابراین باید در این مورد کنترل و مدیریت کرد تا ازاین به نحو مطلوب استقاده شود

دانلود دانلود اقدام پژوهی چگونه بازیهای کامپیوتری را مدیریت وکنترل کنم تا موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموزم شود

بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران


بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران

تحقیق حاضر به بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران پرداخته است

دانلود بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران

هوش
هوش یجانی
دانش هیجانی
وابستگی
اعتیاد اینترنتی
فیسبوک
دانش آموزان 
اجتماعی شدن
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 267 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 144

تحقیق حاضر به بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران پرداخته است.

فرضیه های تحقیق عبارتند از :

1- آموزش ارتقاء هوش هیجانی موجب کاهش وابستگی دانش آموزان دبیرستانی به فیس بوک می شود.

2- پس از گذشت1 ماه تاثیر آموزش ارتقاء هوش هیجانی بر کاهش وابستگی به فیس بوک تداوم خواهد داشت.

ابزارهای اندازه گیری این تحقیق پرسشنامه هوش هیجانی بار– ان و پرسشنامه ی وابستگی به فیس بوک است.

گروه نمونه شامل دانش آموزان دبیرستان دخترانه تهران است .

این تحقیق از نوه همبستگی می باشد و بر اساس فرضیه ها و با استفاده از روش رگرسیون این نتایج به دست آمده است.

1- آموزش ارتقاء هوش هیجانی موجب کاهش وابستگی دانش آموزان دبیرستانی به فیس بوک می شود.

2- پس از گذشت1ماه تاثیر آموزش ارتقاء هوش هیجانی بر کاهش وابستگی به فیس بوک تداوم خواهد داشت.

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول : مقدمه پژوهش

1-1- مقدمه 3

1-2- بیان مسأله 4

1-3- اهمیت پژوهش 4

1-4- اهداف تحقیق 6

1-4-1- هدف اصلی 6

1-4-2- اهداف فرعی 7

1-5- سؤالات و فرضیه‏های تحقیق 7

1-6- تعریف عملیاتی و مفهومی متغیرهای تحقیق 7

1-6-1- تعریف مفهومی 7

1-6-2- تعریف عملیاتی 8

 فصل دوم: مروری برادبیات و پیشینه تحقیق

2-1- تعریف وابستگی  10

2-2- وابستگی و رسانه  11

2-3- اعتیاد اینترنتی  14

2-4- نشانه ها و علایم بالینی اعتیاد اینترنتی 17

2-4-1-نشانه های روان شناختی 18

2-4-2-نشانه های جسمانی 18

2-4-3-نشانه های رفتاری 18

2-4-4-نشانه های شناختی غیرسازشی 18

2-5- فیسبوک چیست؟ 19

2-6- نشانه های فیس بوک بازان 22

2-7- تاثیرات فیس بوک بر ابعاد مختلف زندگی 22

2-8- آسیب های روانی وابستگی به فیس بوک 31

2-9- هوش هیجانی چیست 32

2-10- اهمیت هوش هیجانی 38 2-10-1- اهمیت هوش هیجانی درکنترل هیجانات 39

2-10-2- اهمیت هوش هیجانی درروابط اجتماعی 40

... 2-10-3- اهمیت هوش هیجانی در مدیریت41

... 2-10-4- اهمیت هوش هیجانی در موفقیت افراد 41

2-11- ادراک هیجانات 42

2-12- توضیحاتی درباره اصطلاحات مختلف مربوط به هوش هیجانی 44

2-12-1- سواد هیجانی 44

2-12-2- توانش هیجانی 46

2-13- الگوهای نظری هوش هیجانی 48

2-13-1- هوش هیجانی مبتنی بر رگه و توانش 48

2-13-2- الگوهای آمیخته 50

2-13-3- الگوهای توانایی 53

2-14- وجوه اشتراک الگوهای مختلف هوش هیجانی 54

2-15- فرایند تحولی هوش هیجانی 59

2-16- عوامل موثر بر فرایند تحول هوش هیجانی 65

2-16-1- اجتماعی شدن 66

2-16-2- نقش والدین 66

2-16-3- سهم واکنش های والدین به هیجان های کودکان 67

2-16-4- سهم آموزش / پرورش والدین درباره ی هیجان ها 67

2-16-5- سهم همسالان 68

2-16-6- سهم بالقوه ی واکنش های دوستان به هیجان های دیگران 68

2-16-7- سهم بالقوه ی آموزش / پرورش دوستان درباره هیجان ها 69

2-16-8- تحول شناختی 70

2-17- کارکردهای هوش هیجانی 71

2-17-1- هوش هیجانی،تفکرو روابط اجتماعی 71

2-17-2 - هوش هیجانی: انطباق با رویدادهای استرس زا 75

2-18- مروری بر تحقیقات انجام شده 77

 فصل سوم: روش اجرای تحقیق

3-1- جامعه آماری 81

3-2- حجم نمونه و روش نمونه گیری 81

3-3- طرح تحقیق 81

3-4– روش اجرای پژوهش 82

3-4-1- شرح جلسات82

3-5- ابزار پژوهش 84

3-5-1- پرسشنامه هوش هیجانی بار- ان 84

3-5-2- مشخصات آزمون هوش هیجانی بار – اُن 84

3-5-3- نحوۀ نمره گذاری 86

3-5-4- پرسشنامه اعتیاد به فیس بوک برگن 88

3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها 88

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- تحلیل توصیفی داده ها 90

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- بحث و نتیجه گیری 96

5-2- محدودیت های پژوهش 98

5-3- پیشنهادات 98

منابع و مآخذ 99

منابع فارسی 100

منابع انگلیسی 102

پیوست ها 107

 فهرست جداول

عنوان شماره صفحه

جدول2-1- 55

جدول3-1- 81

جدول3-2- 87

جدول4-1- 90

جدول4-2- 91

جدول4-3- 91

جدول4-4- 92

جدول4-5- 93

جدول4-6- 94

دانلود بررسی اثر بخشی هوش هیجانی در کاهش وابستگی به فیسبوک دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر تهران

پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه


پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه

دانلود پروژه کامل نقشه اجرایی پل رودخانه

دانلود پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه

پروژه اتوکد
پروژه پل سازی
پروژه پل
مهندسی عمران
پروژه کامل عمران
پروژه پل
پروژه
دانلود پروژه پل
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه
دانلود پروژه کامل
دسته بندی عمران
فرمت فایل rar
حجم فایل 3292 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

این محصول پروژه بسیار کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه می باشد که نقشه های ارائه شده در آن نقشه های اجرایی می باشند

این محصول که به مدت محدود با قیمت استثنایی ارائه می شود پروژه کاملی در رابطه با موضوع پل و مناسب برای دانشجویان عمران و مهندسین عمران می باشد
تعداد نقشه های ارائه شده در این پروژه 17 عدد و به قرار زیر است:
مشخصات اجرایی
پلان طرح هندسی
نیمرخ طول مسیر
پلان مختصات شالوده
پلان و پروفیل پل
قالب بندی کوله
قالب بندی پایه ها
آرماتورگذاری کوله
آرماتورگذاری پایه ها
قالب بندی و آرماتورگذاری تیرهای دهانه کناری
قالب بندی و آرماتورگذاری تیرهای دهانه میانی
قالب بندی دال و دیافراگم
آرماتورگذاری دیافراگم
آرماتورگذاری دال و پیاده رو
جزئیات پیاده رو و روشنایی گاردریل و ...

 

 

دانلود پروژه کامل اتوکد با موضوع پل رودخانه